LiSTa.

Dagens humör: vem vet
Dagens klädsel: åka-bil-i-fyra-timmar-vänligt 
Dagens fundering: VA FAN SKA JAG GÖRA MED MITT LIV?!
Dagens vill ha: städhjälp, bärhjälp, läxhjälp, ekonomisk hjälp
Dagens vill va: Lisbeth Salander alternativt full
Dagens beroende: Morrissey
Dagens godaste: våffla till frukost
Dagens roligaste: att dansa hip hop på Sveagatan och att få pepparkakor av Peter Wahlbeck (fast det var ju gårdagens roligaste, förlåt)
Dagens konstigaste: att min bror inte städat mitt rum trots att jag bad honom så snällt i fredags
Dagens tråkigaste: se ovan
Dagens jobbigaste: se ovan
Dagens bedrift: att skicka in jobbansökan till maxi
Dagens låt: lyssna
Dagens fulaste: killar med byxorna i knävecken och tjejer med dåliga hårförlägningar

Kommentarer
Postat av: Mia här i vanlig ordning

5. Mitt efternamn är likt hennes. Där vann jag. 1-0 till mig.

8. Dog lite. Vad har jag missat? Vadå Peter???? Min idol<3 1-1 till dig.

14. Kan man seriöst fortfarande störa sig på det? :( Jag tycker det är värre med... ja. Nej, du har rätt. Det är vidrigt.

2009-11-30 @ 23:37:29
URL: http://kazz
Postat av: Undra vem

5. Fan! Du är likare till utseendet också, typ 5-0 till dig!

8. Sprang la in på en konstutställning och vips så stog jag och analyserade tavlor med Peter the one and only. 5-2.

14. Jag trodde inte ens att det fortfarande existerade, att dessa två fenomen dött ut någon gång under evolutionens gång, men icke. Förundran är känslan jag känner.

2009-12-01 @ 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0