Torsdag.

Dagens humör: hela registret
Dagens klädsel: illaluktande och svart som vanligt
Dagens frisyr: flötig tofs
Dagens planer: lära mig allt om afrikansk engelska, har gått sådär
Dagens vill ha 1: framtiden som vi pratade om i kaffe
Dagens vill ha 2: Joel Kinnaman
Dagens fundering: Barcelona eller inte Barcelona
Dagens beroende: mina grabbar
Dagens roligaste: Andrew Clark såklart
Dagens tråkigaste: de coola killarna, alltid
Dagens turligaste: att det är förbjudet att bära vapen, annars hade jag varit död nu
Dagens låt: lyssnar typ bara på musik när jag går till och från skolan men nu när det är så mörkt vågar jag inte, måste ju höra om någon våldtäktsman smyger upp bakom mig
Dagens godaste: inte fan var det skolmaten i alla fall, fy fan!
Dagens sanning: matte-Jan är världens snällaste

Kommentarer
Postat av: Mia Kinnaman

Vilka är de coola killarna?????? didära som alltid syns? i tid och otid?

Jag har inte heller musik i öronen längre på vägen hem. Förbannade våldtäktsmän!

2009-11-19 @ 18:57:02
URL: http://kazakstanisbajs.blogspot.com
Postat av: Svar till Mia Kinnaman, mitt och Joels kärleksbarn.

Det finns la en hel drös "coola" killar som är mer eller mindre roliga, oftast mindre.

Musik + skogsparti + hulta = våldtäktshögrisk! Dödsläskigt äre!

2009-11-19 @ 19:10:46
Postat av: Mia Kinnaman som har ett förhållande med sin far, vilket inte gör något.

1. ja, instämmer. Någon borde ta dom i örat. Vem? Du? jag? okej, jag kan göra det.



2. Jag är rädd för att bli misshandlad också. Sådär jättemycket du vet.. så man hamnar i koma. Och sen vaknar upp som en selleri.

Skiträdd för det jue:(( 8 ((

2009-11-19 @ 20:51:41
URL: http://kazz.
Postat av: Som sagt. Både en varg & en våldtäktsman

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.13087362#lasKommentarer

2009-11-19 @ 20:53:45
Postat av: Mamma Kinnaman som inte har något problem med incest så länge Joel älskar mig mest, vilket han gör

1. Äsch låt dom hållas! Förhoppningsvis lär de väl inse att det finns viktigare saker än att vara cool på gymnasiet. Om inte annat kan man alltid roa sig med att titta på pojkara som håller sig själva högre än något annat och flickorna som svassar efter.



2. Ja fy bövelen va hemskt! Jag är jätterädd för att råka ut för en trafikolycka, bli fastklämd och sönderbränd fast ändå överleva liksom. Brännskador överhuvudtaget, fy! Jätterädd.



3. Det är ju fan jag på bilden! Gulp!

2009-11-19 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0