Snodde från Idde.

Dagens humör: vet inte
Dagens klädsel: mammas mysbyxor (dödsjobbigt att gå upp och hämta mina) och en gammal peugeot-tshirt som ger mig handbollsminnen
Dagens frisyr: olivoljeflötig 
Dagens planer: 
none
Dagens vill ha: det här 
Dagens vill ha 2: badtunna
Dagens längtan: mina vänner
Dagens fundering: fick Matilda med sig min bikiniöverdel hem?
Dagens beroende: chokladbollar
Dagens roligaste: chefen
Dagens tråkigaste: våra bästa år
Dagens tidning: mormor lämnade ett fint exemplar av allas här igår
Dagens låt: allt med Broder Daniel
Dagens godaste: gulaschsoppa


Kommentarer
Postat av: idde

Idde låter ju skitfult kom jag just fram till. Tror att jag ska börja kalla mig Frans i stället.

Eh vi flyttar till Heleneborgsgatan 40 nu på direkten, jag har ett par miljoner över från förra månadspengen som jag ändå inte vet vad jag ska göra av så varför inte lägga dom på en lägenhet?

2009-10-26 @ 20:38:55
Postat av: adlitam

dagens vill ha 1&2: JAG INSTÄMMER FULLKOMLIGT

dagens längtan: precis vad jag satt och tänkte på. men åter igen; vi är ju supersynkarna.

svar på dagens fundering: yes, det fick hon minsann! bringar dina stuffs vid vårt nästa möte!



du är bra du

2009-10-26 @ 20:42:36
Postat av: Hon som äger denna fantastiska blogg

Så länge du kallar mig för Rebbe kallar jag dig för Idde. Och nej, Frans är ju din mystery lover.

Perfetkt! Let's make Heleneborgsgatan till vårt nya hood!



Supersynkning <3

Det är absolut ingen brådska med pryttlarna men vårt nästa möte, det är brådskande!



Älskar er.

2009-10-26 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0