Fint-mappen #5





Vill börja rida igen.


Kommentarer
Postat av: Sofie Sandklef

Ska vi inte ta en rid-dag någon dag då?

2010-02-05 @ 15:29:39
URL: http://densofie.blogg.se/
Postat av: Mia

1. Det känns som att det enda man längtar till är saker man inte kan göra, fast egentligen kan man göra det. Men jag har fan inte den där viljan. Den sista kraftansträngningen. Vill också rida. Vill verkligen igen. Men tänker: Dyrt. Vart ska jag kom 19-åring och så otroligt självmedveten om mig själv (dah, dubbelmening jag suger) ska våga gå in i ett ridhus och ba denna häst ska jag rida. Våga liksom. Kommer aldrig mer få rida. Kommer inte ha råd på flera år, sen blir det barn. Och då finns det ingen tid.

2. Love u right now. Har försökt installera flash i 2h nu. Ej funkat = jag kan inte somna för jag har inte tv6play att kika på. Jag gick in på din blogg, börjar skriva ett förbaskat långt inlägg om fucking hästar och DÅ kommer helt plötsligt en insticksmodul upp för flash!!! Ba för att du hade lagt till något youtubeklipp!!! Så nu har jag det. Asnajs.

3. Nu ska jag sova. Tack igen

(gillade ditt hat-inlägg, eller ja, mycket av innehållet. Ska kommentera det mer noggrann imorgon)

2010-02-10 @ 00:50:35
URL: http://kazak
Postat av: Rebecka gillar Mias skitlånga kommentar

1. Kunde fan inte sagt det bättre själv, och då är jag en person som typ alltid tycker att jag kan säga det bättre själv. Det är synd att man är så jävla självmedveten att man blit olycklig av det, eller i alla fall mindre lycklig. Men jag är så himla rädd för att hamna i någon grupp med sjuåringar som byter bokmärken efter lektionen och vara sämst. Är jätterädd för att vara dålig.

2. Gött!

3. Varsågod och jag ser fram emot kommentaren!

2010-02-10 @ 17:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0