Hat.

Jag hatar att jag har ont i huvudet varje dag.
Jag hatar att jag ibland bryr mig om vad människor tycker om mig.
Jag hatar när människor jag vill verka smart/tuff/cool/snygg/rolig/whatever inför upptäcker att jag inte är något utav det.
Jag hatar att jag inte har något jobb.
Jag hatar att jag blir extremt blyg när jag träffar nya människor och att det ofta misstolkas som överlägsenhet.
Jag hatar att jag ibland tycker att jag är tjock.
Jag hatar att jag har fult hår och ful hy.
Jag hatar att vissa människor är så jävla jobbiga och aldrig lär sig att sluta vara så jävla jobbiga.
Jag hatar allt tjat om bäckängandan.
Jag hatar att folk är så jävla självmedvetna.
Jag hatar att man inte får säga att man hatar för att "det är ett starkt uttryck som inte bör missbrukas".
Jag hatar att inga killar bjuder mig på öl.
Jag hatar att jag inte är riktigt bra på något.
Jag hatar skolan.
Jag hatar att jag hatar skolan.
Jag hatar jag klagar så mycket.
Jag hatar att jag vill vara som en massa andra men ingen vill vara som mig.
Jag hatar att folk är så jävla ytliga.
Jag hatar att jag är som folk.
Jag hatar att ha prestationsångest.
Jag hatar cancer och ätstörningar.
Jag hatar att träffa någon man inte vill prata med och vara tvungen att prata.
Jag hatar alla hjälp-det-spökar-i-mitt-hus-program på tv.
Jag hatar att jag är så jävla cynisk.
Jag hatar att alla älskar Twillight.
Jag hatar när folk hävdar sig genom vem som lagt till dem på facebook.
Jag hatar när man inte varit med ute och får lyssna på allt som hände en hel vecka efteråt.
Jag hatar att lärare bara bryr sig om betyg.
Jag hatar att folk tror att de är så jävla indie och dissar alla andra som tror att de är indie.
Jag hatar att biblioteket är stängt.
Jag hatar att jag hatar.

Kommentarer
Postat av: iddy

Jag älskar hatlistor, brukar också skriva sånna.

Men hatar också att hata, hata är jobbigt.

2010-02-08 @ 19:04:24
Postat av: Mia n

Nr4. Kom till arbetsförmedlingen på sportlovet, de har presentation av sommarjobb. Man får typ erbjudande.

Nr5. Öh, vadå överlägsenhet... absolut inte. Du ler ju. (hahaha fan vad dumt det där lät)

nr6. Ja det är idiotiskt.

Nr7. Jag gillar att du är rödhårig. Rödhåriga överlag är jäkligt snyggt.

Nr8. HAHAHA typ. fyfan!

Nr9. Va? Snackar folk fortfarande om den? Trodde det var förlegat faktiskt... bortglömt liksom.

Nr10. Åh! känner mig träffad. Det är fan skitjobbigt. Man får en helt annan bild av situationen (alla situationer). Sen tror jag att alla tittar snett på mig. Men då kanske bara det självmedvetna har gått till överdrift (not, ALLA kollar snett på mig) (not igen) (överdrev)

nr.12 Det här var nog det bästa på hela listan... fattar inte hur tjejer gör för att bli bjudna... Jennifer, min kompis, blir ALLTID bjuden på öl. Antingen av fucking bartendern eller av random dudes. Jag tror till och med jag har FÖRSÖKT att bli bjuden, men blev hårt dissad. Efter det låtsas jag bara vara självständig och ha attityden "ingen jävel ska bjuda mig!!11 har pengar juuh!1"

Nr21. Hatar cancer men känner ingen med ätstörningar just nu. Men ja, det suger.

Nr22. Eller hur. Tar fan all kraft! Jag kan bli helt utmattad av sånt.. på bussen eller vart som helst.



Allt som allt en förbannat bra lista! Känns genomtänkt & jag håller med på många punkter!

2010-02-10 @ 22:02:49
URL: http://kazzakkksaa
Postat av: Rebb

Jag uppskattar din respons, Mia!

2010-02-16 @ 17:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0