Måndag.

Dagens humör: innan religionen sådär, efter religionen glatt
Dagens klädsel: likadan som Ida (stjärnsystrar) 
Dagens fundering: nä, om man skulle ta och ställa sig i bostadskön
Dagens vill ha: fotoinspiration
Dagens vill inte ha: hantverkare i huset (och skolkatalogen på onsdag (jag är dödsful))
Dagens beroende: ägg & avokado
Dagens godaste: ägg & avokado
Dagens roligaste: att Roger Olsson tog med sig hela klassen för att visa Carl Milles-statyn utanför aulan, och det var inte ens kul
Dagens konstigaste: att trettiosex bäckängiter gav upp sina soffplatser för att springa efter en kyckling
Dagens tråkigaste: att det är måndag
Dagens jobbigaste: att komma upp jämsides med någon man inte vill komma upp jämsides med, och springa hem
Dagens låt: denna
Dagens tjötigaste: New Moon hit, New Moon dit

Kommentarer
Postat av: Mia skriver inte en kommentar. Hon skriver en novell.

nr 1. Antar att du har Ali? Har du hört bag-in-da-boxlåten? "Vaar är boxen? däär är boxen? vaar är boxen?" Byt ut detta till "Vaaaaaar är ali? dääär är ali!" osv

och sen, sen när refr kommer. Så sjugner du "Ali Jerremalm, Ali Jerremaalm ALI JERREMEMAAALM" Istället för .. ja. du hänger med. FATTARU ELLER? SVINGO LÅT! viktigt att man sjunger det ljust också.

(shit, tänk om du nu inte ens har ali *gulp)



Nr 5. Jag var smart nog att vara "sjuk" fotodagen.

Nr 6. AVOKADO!!! SÅÅÅ GOTT!

Nr 7. Jag gillar inte R.O såå.. sadistisk.

Nr 8. Eller hur. Känner ba "orka lixom". töntar vare

2009-11-23 @ 23:44:29
URL: http://kazakstanisbajs.blogspot.com
Postat av: Rebecka berättar om hela sitt liv i detalj.

1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HA HA HA! Jag har inte Ali men man börjar ju önska att man hade efter en sån fin beskrivning av Ali Jerremalm-in-da-box! HAHAHAHAHA!

5. Smart tjej hej! (Jag ser dödsbitchig ut, inte min favorit-look)

6. JAG VET! Har precis ätit min fjärde för veckan. Om det är sant att man blir vad man äter så kommer jag snart grön, rund och skrovlig till skolan. Kan bli fett!

7. Roger O är vänlig mot oss för "nivån här i designklassen är ju högre än vad jag någonsin varit med om".

8. "Orkah lixom" var min första tanke, tätt följt av "SOFFPLATS!!!"

2009-11-24 @ 18:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0